Відкриті уроки з англійської мови: платформа для обміну досвідом та натхнення
- Деталі
- Опубліковано: Вівторок, 17 грудня 2024, 12:47
З метою вивчення системи та досвіду роботи вчителів англійської мови, які атестуються у 2024-2025 навчальному році на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та звання «старший вчитель» у закладах загальної середньої освіти нашої громади були проведені відкриті уроки. Як вивчати мову і легко нею розмовляти на будь-яку тему? Відповідь на це питання знають вчителі англійської мови Стрийського ліцею «Гімназія імені Андрея Шептицького»
Матіїшин Наталя Ярославівна та Одинак Оксана Ігорівна, які вміло застосовують метод CLIL на своїх уроках і 27.11.2024 року разом із Пашко Юрієм Богдановичем, вчителем музики та мистецтва, поділились своїм досвідом під час проведення спареного уроку на тему "Музика у нашому житті" у 8 класі. Педагогічні працівники, які були присутні на уроці мали можливість ознайомитися із особливостями навчання за методикою CLIL (Content and Language Integrated Learning, інтегроване навчання предмету та мови). Дана методика є важливою для учнів, оскільки вона дозволяє вивчати іноземну мову в контексті реального використання. Замість того, щоб просто заучувати граматику та лексику, учні застосовують мову під час опанування предмету. Важливо, що навчання за методом CLIL пов’язує знання з практичними ситуаціями і забезпечує інтегрований підхід. 28.11.2024 року у Ходовицькій гімназії відбувся відкритий урок з англійської мови у 5 класі на тему «At school». Під час уроку діти разом зі своєю вчителькою Олеськів Наталією Михайлівною вчили нові слова, співали пісні, складали розклад своєї мрії, в ігровій формі закріплювали новий матеріал, а насамкінець брали інтерв'ю у вчителів, які були присутні на уроці. У класі панувала дружня та приємна атмосфера. Відкритий урок у Стрийській гімназії №4, який 05.12.2024 року для своїх колег провела Пастушкевич Ольга Василівна базувався на методиці комунікативного підходу (CLT) із елементами навчання через завдання (TBL) та лексичного підходу. Основною метою уроку був розвиток комунікативних навичок учнів через інтеграцію мовних умінь (говоріння, слухання, читання, письмо) та виконання реалістичних завдань, пов’язаних із темою волонтерства. Усміхнені обличчя, сяючі очі, море задоволення та наполеглива праця…. Так пройшов відкритий урок з англійської мови у 4-му класі Стрийського ліцею «Гімназія імені Андрея Шептицького» (вчитель – Гринишин Олена Іванівна). У дружній атмосфері бавились ігри, складали список покупок для приготування улюбленої страви, ділились вподобаннями щодо їжі, адже тема уроку – «Їжа». Вважаємо, що відкриті уроки з англійської мови – це важливий інструмент для професійного зростання вчителів та формування якісного освітнього процесу. Вони не лише дозволяють демонструвати інноваційні методики та підходи, а й стають платформою для обміну досвідом, обговорення сучасних викликів і пошуку нових рішень.