Сторінка психолога
Нотатки психолога. Булінг.
Як зупинити булінг поради для батьків
Нотатки психолога. Батьківство - щоб чогось не прогавити.
Батьківство - це виклик. Будьте пильними, аби чогось не проґавити!
Урок для батьків № 1_ Про сексуальне насильство над дітьми
Урок для батьків № 2_ Як дітям визначити та захистити особисті кордони
Урок для батьків № 3_ Як дітям берегти та захищати своє тіло
Урок для батьків № 4_ Як дітям відрізнити та захистити себе від «поганих» секретів
Урок для батьків № 5_ Як дітям застосувати та захистити своє «Ні!»
Урок для батьків № 6_ Як дітям діяти та кому довіряти, щоб себе захистити
Перелік основних нормативно – правових документів практичного психолога закладу освіти
Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти на 2019-2020 навчальний рік
Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України
Методичні рекомендації щодо впровадження циклограм діяльності працівників психологічної служби
Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби
Положення про психологічну службу системи освіти України 2018 рік
Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 навчальний рік
Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів
Посадова інструкція практичного психолога
Про діяльність психологічної служби у 2013/2014 навчальному році
Про впровадження факультативних курсів працівниками психологічної служби системи освіти
Витяги з наказів відділу освіти, наказів по школі та інші нормативні документи та законодавчі акти де передбачена діяльність практичного психолога
Психологічні рекомендації вчителю
Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році
Про методичні рекомендації щодо особливостей навчання дітей-біженців
Про забезпечення належного психологічного супроводу у школах району
Лист МОН від 17.09.2015 № 1/9-442 "Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби"
Додатки до листа МОН від 17.09.2015 № 1/9-442