Засідання професійної спільноти вчителів іноземних мов
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 08 травня 2023, 09:42
4 травня 2023 року у Центрі професійного розвитку педагогічних працівників відбулася чергова зустріч вчителів іноземних мов Стрийської територіальної громади. На засіданні була обговорена цікава тема «Навчальні ігри та сучасні інтерактивні методи навчання для формування мовленнєвої компетенції (діалогічне мовлення) в процесі вивчення
іноземної мови». Навчання провели Оприщенко Марія Мечиславівна, вчитель німецької мови Стрийського ліцею імені Івана Франка та Копчій Мар'яна Романівна, вчитель англійської мови Стрийської спеціалізованої школи №4 І-ІІІ ступенів. Метою засідання було вивчення ефективних методик та обмін досвідом у створенні стимулюючих інтерактивних ситуацій для розвитку мовленнєвої компетенції учнів. Учасники засідання також обговорили різноманітні типи навчальних ігор, такі як рольові ігри, групові діалоги, ігрові симуляції та багато інших. Особлива увага приділялася використанню технологій, таких як віртуальна реальність та інтерактивні додатки, які можуть допомогти створити динамічне навчальне середовище для учнів. Учасники обговорили різні підходи до створення ігрових ситуацій, які сприяють розвитку діалогічного мовлення. Вони обмінювалися ідеями та успішними практиками, які допомагають учням вільно та впевнено висловлюватися, розуміти співрозмовника і вести продуктивні діалоги. Засідання професійної спільноти на тему «Навчальні ігри та сучасні інтерактивні методи навчання для формування мовленнєвої компетенції (діалогічне мовлення) в процесі вивчення іноземної мови» було вельми плідним та надихаючим. Учасники отримали нові ідеї та практичні поради, які вони зможуть застосувати у своїй навчальній практиці. Засідання створило простір для обміну досвідом та співпраці між вчителями. Запровадження навчальних ігор та сучасних інтерактивних методів навчання в процесі вивчення іноземної мови є важливим напрямом у сучасній освіті, який допомагає створити стимулюючу та ефективну навчальну атмосферу.